Grattis till Studenten - älskade bror!









Rad 1
bild 1 - Eleonor i estetkorridoren innan uppsjungningen inför studenten
bild 2 - Lina käkar i sal 134
bild 3 - Estettreorna anlände till uppsjungningen, skrikandes : "åh, ettorna har två år kvar...åh, tvåorna har 1 år kvar..men vi har bara festen kvar.."
bild 4  - Samuul och Charlie i A-hallen under studentavslutningen
Rad 2
bild 1 - Asfight aka Astrid tog studenten, bild tagen i A-hallen
bild 2  - Showen är i full gång, folk dansade framför scenen
bild 3  - Elin (kusin) på väg till Plantaget
bild 4  - Hanna Elisabeth aka jag på väg till Plantaget
Rad 3
bild 1  - Mamma och Sofia (kusin) utanför Plantaget
bild 2  - Träffade på Julia Gillgren vars syster tog studenten utanför Plantaget
bild 3  - Tåget med alla studenter anlände med Samban i spetsen
bild 4  - Hemekipaget för min bror aka Emil
Rad 4
bild 1  - Här är han! Emil Nils Oskar Bennehed har tagit studenten
bild 2  - Minsta lillsyrran Agnes var med, söt som vanligt (Plantaget)
bild 3  - Hela tjocka familjen samlad i Plantaget
bild 4  - Emil, Karin (Flickvännen) och största lillsyrran Klara på plats i ekipaget (bilen)
Rad 5
bild 1  - Carro och Lisa var där och grattade folk, bla min bror
bild 2  - Jag på väg hem till festen (utanför H-näs är bilden tagen)
bild 3  - Jag fick också en ros, av mormor
bild 4  - Emil i paketöppningstillstånd
Rad 6
bild 1  -  Mormor höll tal för Emil
bild 2  - Elin (kusin) tog kort på min frisyr
bild 3  - Hon tog även kort på mig ätandes glass
bild 4 - Jag och kusinSofia på väg någonstans (Elin är det som är mästerfotografe igen)
Rad 7
bild 1 - på kvällen fick jag besök av de här (Elin och Math)
bild 2  -  och av denna vackra tjej (Eleonor) fick även besök av Ida och Linnéa
bild 3  -  trött som bajs, klockan är ca 02.00, vi cyklade in till stadens centrum och kollade på alla dyngraka studenter. Men här är jag hemma igen och vill inget hellre än att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0