Torsdag - avslutning, grillkväll och fika.







Rad 1
bild 1 -  Magdis utanför A-hallen (genrep inför avslutningen)
bild 2 - lite allmänt folk utanför hallen
bild 3 - Jess i A-hallen
bild 4  - Elin och jag
Rad 2
bild 1- Emil, Eleonor, Rasmus och Elin L utanför A - hallen
bild 2- synthensamblen repar
bild 3 - Elvis idkarna repar
bild 4 - en hoppande Edvin
Rad 3
bild 1 -  Linnéa i A-hallen
bild 2 - mina och Eleonors skor (vi har rast innan genrepet)
bild 3 - Eleonor och jag
bild 4 -  Ida M och Eleonor (fika med klassen)
Rad 4
bild 1 - Jag och Elin A
bild 2 - Martin, Rasmus och Bea - kommer att sakna dig!
bild 3 - mums, kladdkaka!
bild 4 - Ida har kissat ner sig?
Rad 5
bild 1 - Amanda och Tove hälsade på under fikat i estetkorridoren
bild 2 - allas vår Peter Friestedt
bild 3 - Ramona försöker att spela trumpet, gick sådär.
Rad 6
bild 1 - Samuul under grillkvällen hos Lisa
bild 2 - kvällens värdinna - Lisa / Leif
bild 3 - Evve, Filippa och Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0