heja oss.

NU har jag tillbringat en tid i Stockholm. och visst var de fantastiskt. det har kalaskul, helt underbart, suveränt (som olle fågelqvist skule säga.) Vistelsen bjöd på en hel del shopping, bakkalas, film, mys i soffan och prat. Det uppskattade jag mest Linda, vårt sack om livet, kärlek, känslor, Transtrand och annat  mer eller minder ytligt. Jag älskade den här vistelsen och jag hoppas på fler underbara möten.
På torsdagen träffade jag Henrik. Älskade Henrik, du är fin och helt fantastisk i mina ögon. Det kändes dock lite konstigt att träffa honom igen, kanske har det med att göra att vi var helt själva nu och inte på Transtrand utan mitt i storstaden. I vilket fall som helst, var det fint att träffa honom igen och få prata om allt och alla. Kommer aldrig att släppa dig Henrik, never! (ok, nu lät jag blödig men jag älskar för sjutton grabben.) (inte älskar som i störtkär, utan älskar som i vänner-för-evigt-grejen)

Back to planer och drömmar. du och jag i Gbg 2009. heja oss. skrikiga koppar, balkong, liten fin mysig tvåa, XP, jobb, återträff. Jag längtar efter allt och hoppas innerligt att mina drömmar ska slå igenom. I really wish alltså. eller våra drömmar är det ju!

Och snart börjar skolan, och jag saknar mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade älskade hanna.
vad jag längtar. det gör jag. våra liv kommer bli kanon, du och jag. wow! vilken kombination.

2007-08-19 @ 23:54:02
URL: http://lindamariamartinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0