och jag vet. men jag älskar ju dig.

255688-101

Idag tänkte jag på dig och tänkte på hur mycket jag tycker om dig. För du är allt jag vill ha och allt jag behöver. Jag kan inte ens gå när du inte ser på. Du vet nog inte hur mycket du egentligen betyder för mig. Allt vi delar, allt vi gjort tillsammans och gått igenom tillsammans. Vill att det föralltid ska vara vi två, du och jag tillsammans hand i hand genom livets alla kval. Det är för oss solen går upp. Jag skulle inte överleva om du inte fanns där för mig ialla lägen. Jag vill ta dig tillbaka till de lyckliga dagarna då allt vad bra. Men bara om du vill. Jag gör allt för dig. Jag skulle ge dig allt du pekar på. För jag kan inte gå utan din luft i mina lungor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0