Fadderi och faddera!

det ska bli så  kul, så kul att inget är jämförbart. den 12 juni åker jag och blir en annan människa. en bättre människa, eller ah. jag blir en fadder, en gång fadder i Transtrand alltid fadder i Transtrand!
Dags att sluta bry sig, dags att bli sig själv. dags att bli emotionellt berättigad!

Imorgon blir det "second hand tour" i stan, kanske med sällskap, kanske utan? Men här ska det shoppas, återkommer med inhandlade saker imorgon!

"to rid yourself of vanity and just go with the seasons.."

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HANNA!
åh. jag vill bara uppmuntra dig till ditt fadderskap. satsa! det kan jag känna att jag inte gjorde till hundra procent back in the days, och det ångras. men sömn är bra. och ta hjälp av ledar-karin för hon är grym på att leka. och pyssla. och prata mycket med varandra och med konfirmandsen. och be. tonvis. och ring om det är något. aj löv jo.
förresten, njut av det vackra också. det finns ju mycket av det däruppe.
puss.

2007-05-23 @ 22:11:51
URL: http://loviisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0