utbränd innan nådda 20.

255688-105



har seriöst sjukt mkt att göra nu. Engelskaförhör tills imorgon och alla papper ligger i skolan. Flöjtlektion imorgon; inte övat ett piss. Spanskaläxa tills på fredag. Fest på fredag och jobb på lördag, innebär ingen sömn. Mys med lisa och carro från lördag till söndag, innebär ingen sömn då heller. Jobb söndag kväll. Nästa vecka skola igen, läxor, prov, jobb 3 ggr i veckan. Återträff, möten hit och dit, Göteborgsresor hit och dit. Och någonstans där emellan ska jag hinna ha ett liv och hinna ta hand om mig själv. Vilket, som det ser ut nu, är snudd på omöjligt. Palla alla plikter och krav och annan skit. Och dessutom har jag i princip lagt på mig allt ansvar frivilligt. Fuck sake!
Om bara du var här nu, om bara du var här och höll om mig och sa att allt kommer ordna sig till slut, allt kommer att bli bra. Men det är en dröm.

och jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0