palla Sibelius.

255688-108

Nu sitter jag här i skolan, ännu en skoldag, ännu en måndag, ännu en håltimme.
På torsdag ska jag ha skrivit färdigt en musikanalys av Finlandia, värt att nämna är att jag började idag. Bright Hanna ! Nej. Jag måste verkligen skärpa mig på den här fronten . Varje gång jag får ett stort arbete så sitter jag alltid med det den sista kvällen/natten. Ändå så har man fått ut uppgiften flera veckor tidigare, men disciplinen är inte hög. Men den borde vara det. Äsch, värt att prata om nu när Finlandia brådskar likväl. Jaja, spanska snart. pepp !

Kram

Kommentarer
Postat av: pernilla

jag hatar att göra analyser. har bara gjort en massa analyser på svenskan nu! bajs!

2008-01-16 @ 22:21:20
URL: http://peerniilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0