en längtan för längtans skull .

snart så händer det grejer i mitt liv. jag bara reser och reser, egentligen borde jag nog bosätta mig på ett tåg som tar mig dit jag ska. fine !?
På påsklovet drar jag till Noruega och åker skidor (o,, ev. lite slalom om så vågas), den 5 april blir det Fairfest och LINDA ! yey
Sen blir det Barcelona och lite stekning och det blir Lund. och vet ni vad, sen blir det Transtrand - Älskade Transtrand !
Men tills dess är det bara och vänta och vänta och plugga och plugga.

Var i Linköping i helgen förresten, spelade fagott som aldrig förr. det var mys. de fanns sjukligt söta och fina pjkar där borta, om kanske skulle flytta dit !? Bodde förövrigt hos Hampus vars pappa är en av de konstigaste och roligaste jag träffat. och det säger en hel del. tjohej. jag ärglad. borde vara på popensamblen nu men ack nej. jag ordkade inte, för mycket snö i vägen och dessutom har jag inte övat på mitt pianosolso så jag skulle ända blivit utskälld. bajs.
 
Linda, du är fin.

             
                                         


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh du är fin du med : D

2008-04-23 @ 22:27:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

åh du är fin du med : D

2008-04-23 @ 22:30:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0